مقالات

3 مدل جلیقه سنتی برای استایل‌های هنری

مدل جلیقه سنتی

انواع مدل جلیقه سنتی ایرانی با قدمتی دیرینه، همواره جزئی جدایی‌ناپذیر از پوشش زنان ایرانی بوده‌اند. این جلیقه‌ها که در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف عرضه می‌شوند، علاوه بر زیبایی ظاهری، نقش مهمی در حفظ فرهنگ و اصالت ایرانیان نیز دارند. در سال‌های اخیر، شاهد بازگشت دوباره انواع مدل جلیقه سنتی به استایل‌های امروزی هستیم. طراحان مد با تلفیق خلاقانه المان‌های سنتی و مدرن، جلیقه‌هایی را خلق کرده‌اند که مورد استقبال بسیاری از بانوان خوش‌ذوق قرار گرفته‌اند.

اگر به دنبال ایده‌هایی برای ست کردن جلیقه سنتی با استایل‌های امروزی هستید، در ادامه 3 مدل جلیقه سنتی پرطرفدار تولیدی نخچین ر را به شما معرفی می‌کنیم.

جلیقه سنتی نغمه

کیف زنانه مجلسی نغمه

جلیقه سنتی نغمه، برای استایل‌های مجلسی و رسمی مناسب است و با داشتن طرحی مجلسی و منحصر به فرد، می‌تواند تکمیل کننده‌ای زیبا برای استایل‌های هنری شما باشد. برای داشتن یک ست هنری، می توانید این جلیقه را با دامن های بلند طرح دار و یا شلوارهای گشاد و اکسسوری های سنتی مانند دستبندهای نقره ای یا کیف های سنتی مجلسی ست کنید.

ویژگی های بارز جلیقه سنتی نغمه

  • طرح های زیبا و کار شده که برای مجالس مناسب است.
  • از پارچه های نفیس تهیه شده است.
  • رنگ خاص و چشمگیر دارد.

جلیقه سنتی گل بهار

کیف زنانه هنری گل بهار - کیف دستی

این جلیقه با نام “گل بهار” مزین شده که در طراحی آن از نقوش چشم‌نواز ترمه الهام گرفته شده است. طرح های ترمه جلوه‌ای از هنر و اصالت ایرانی را به شما هدیه می‌کند و برای استایل های هنری بسیار مناسب است. نام “گل بهار” به درستی حس طراوت و شادابی را که از این جلیقه ساطع می‌شود، به تصویر می‌کشد. با پوشیدن این جلیقه در مجالس و مهمانی‌ها، استایلی خاص و منحصر به فرد برای خود خلق کنید.

نکاتی برای ست کردن جلیقه گل بهار

  • برای حفظ اصالت جلیقه، آن را با لباس‌های ساده و کلاسیک ست کنید.
  • از پوشیدن جواهرات و اکسسوری‌های شلوغ خودداری کنید، زیرا ممکن است از زیبایی جلیقه کم کنند.
  • اگر می‌خواهید استایلی مدرن‌تر داشته باشید، جلیقه را با شلوار جین و تی‌شرت ست کنید.
  • برای روزهای خنک‌تر، می‌توانید جلیقه را روی یک پیراهن آستین بلند بپوشید.

جلیقه سنتی رزا

کیف زنانه رزا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *